مزیتهای راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش محصولات عبارتند از: ارایه تصویر بهتر از طریق حضور در اینترنت. دسترسی به خدمات شرکت شما ۲۴ ساعته می‌شود می‌توانید خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهید. برای راه‌اندازی استارتاپ، هزینه‌ی کمتری لازم دارید. تمام فاصله‌ها وواسطه هااز بین می‌روند. می‌توانید در هر مکانی که دوست دارید، کار کنید. هزینه‌های عملیاتی شرکت‌تان کاهش می‌یابد. می‌توانید بازار جهانی را هدف بگیرید. سرعت پاسخ‌دهی شرکت افزایش می‌یابد.

مزیت های راه اندازی فروشگاه اینترنتی

اگر می خواهید دیگر شرکتی سنتی به لحاظ فروش محصولات نباشید و فقط با حضور مشتریان فروش خود را انجام ندهید می بایست به سمت راهکارهای نوین فروش حرکت کنید.

فروش محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی مزایای زیادی را برای کسب و کار شما به ارمغان خواهد آورد که در ذیل به این مزایا اشاره شده است.استفاده از محصول زروان شاپ علاوه بر ایجاد مزیتهای فوق مزیتهای ذاتی را نیز برای شما در بر خواهد داشت زیرا این محصول بصورت یکپارچه با سایر راهکارهای حوزه مالی ،فروش،انبار،دریافت و پرداخت،توزیع و پخش بصورت یکپارچه در ارتباط بوده و با ایجاد کنترل داخلی قوی موجب کاهش هزینه های کنترلی و هدر رفتن منابع سازمان خواهد شد.در ذیل به برخی از مزایای کسب و کار اینترنتی اشاره شده است.که عبارتند از:

ارایه تصویر بهتر از طریق حضور در اینترنت.

دسترسی به خدمات شرکت شما ۲۴ ساعته می‌شود

می‌توانید خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهید.

برای راه‌اندازی استارتاپ، هزینه‌ی کمتری لازم دارید.

تمام فاصله‌ها از بین می‌روند.

می‌توانید در هر مکانی که دوست دارید، کار کنید.

هزینه‌های عملیاتی شرکت‌تان کاهش می‌یابد.

می‌توانید بازار جهانی را هدف بگیرید.

سرعت پاسخ‌دهی شرکت افزایش می‌یابد

ماژولها و امکانات زروان شاپ

فروش اینترنتی محصولات یکی از کلیدی ترین و کاربردی ترین روشهای فروش در حال حاضر می باشد .چرا که این فروشگاه وظیفه ثبت آنلاین دریافت و سفارشات و فاکتورهای فروش را به عهده دارد

همچنین مشتریان از زمان خرید تا مرحله تحویل کالا می توانند درفروشگاه ردیابی نمایند.این فروشگاه همچنین دارای اپلیکیشن اندروید می باشد که هردو از طر یق وب سرویس اطلاعاتی بصورت آنلاین با نرم افزار یکپارچه در ارتبط می باشند ،لذا اطلاعات و آمار محصولات بصورت لحظه ای، هم در وب سایت و هم اپلیکیشن درج می گردد و همچنین درصورت درج محصول جدید  یا اعمال دریافت جدید بصورت لحظه ای در فروشگاه قیمت و سایر شرایط درج می گردد.که برای اولین بار با محصولات سایر حوزه ها از قبیل داشبود و سیستمهای حوزه مدیریت یکپارچه سازی صورت گرفته است.

دارای ماژول محصولات و کاتالوگها

دارای ماژول مشتریان و بازاریابی

دارای ماژول سئو و بهینه سازی

دارای ماژول حمل و نقل و ترابری

ارتباط با تمام درگاههای پرداخت

قابلیت چند فروشگاهی و چند ارزی

دارای سیستم حسابداری یکپارچه

دارای داشبورد مدیریت

پیاده سازی شده با MVC