گروه نرم افزاری زروان افتخار دارد اولین محصول با اجرای همزمان بروی بستر وب وویندوز واندروید را در ایران تولید نماید. بعنوان بزرگترین شرکت دانش بنیان نرم افزاری در شرق کشورمحصولات خود را معرفی نماید. هر 90 روز نسخه های نرم افزاری خود را اپ دیت و به بازار ارایه می نماید. دارای سامانه پشتیبانی 24 ساعته بابت خدمات پشتیبانی می باشد.

مزایای فروشگاه اینترنتی

امکان ساخت چندین فروشگاه

یکی از مهمترین مزایای فروشگاه اینترنتی امکان ساخت چندین فروشگاه است.بوسیله این امکان شما می توانید چندین فروشگاه اینترنتی و حتی با آدرس های مختلف را راه اندازی نمائید ،همچنین از طریق تعریف ویژگی ها میتوانید  کمپین های فروش و تبلیغاتی جهت دوره های خاص راه اندازی نمائید.

کاملا ریسپانسیو

یکی از شاخص ترین مزایای فروشگاه اینترنتی رسپانسیو بودن آن است.این محصول کاملا ریسپانسیو وواکنش گرا بوده وامکان استفاده در تمامی دستگاهها با هر اندازه و موبایل و تنظیم بصورت خودکار در تمام دستگاهها بدون نصب افزونه خاص میسر است.

خدمات مشتریان

امکانات خاص جهت مشتریان از قبیل ورود با سیستم های مختلف ،لیست کالاهای دلخواه مشتری ،قابلیت مقایسه کالاها و تعریف و نگهداری اطلاعات و سوابق مشتری همگی از امکانات این بخش می باشد.

چند زبانه

امکان استفاده با زبانهای مختلف در فروشگاه اینترنتی  فراهم است.و شرکتها می توانند متناسب با نوع فعالیت خود زبانهای مختلف را در فروشگاه تعریف و جهت مشاهده و خرید محصولات درسایر زبانها امکانات بسیار متنوعی پیش بینی شده است.

چندارزی

امکان استفاده بصورت چند ارزی و خرید بصورت ریالی و ارزی فراهم است .و آندسته از شرکتهایی که دارای محصولات متنوع بصورت ارزی و ریالی می باشند می توانند با تعریف ارزه،نرخ ارزها و همچنین ماژول بروز رسانی و یکسان سازی نرخ ارز از این امکان استفاده نمایند.

ماژول محصولات

امکانات این بخش شامل ویژگی های محصول،خصوصیات محصول،برچسب های محصول،کالاهای مشابه،تعریف مشخصات کالا ،اصلاح گروهی محصولات و تعیین دسته بندی های مختلف ،تعیین وزن،اندازه،سایز،رنگ،تصاویر و گزارشگیری از کالاهای راکد ،پرگردش و کم گردش را شامل می شود.

روشهای پرداخت

تعریف انواع مدل های پرداخت شامل پرداخت نقدی در محل ،پرداخت از طریق درگاههای بانکی مختلف و همچنین تنوع و تخفیفات اعطایی برحسب پرداخت مسیر می باشد.و همچنین می توان نوع پرداختها را بر اساس نوع مشتریان در فروشگاه ایجاد نمود.

ماژول بازاریابی

تعیین کمپین های بازاریابی خاص،سیستم امتیازدهی به مشتریان،تعیین تخفیفات خاص جهت گروه خاص از مشتریان یا کالاهای خاص و همچنین تعیین کوپن های تخفیف جهت مشتریان به همراه تعیین و زمان استفاده از کوپن میسر می باشد.امکان تعریف کارتهای هدیه درهر فروشگاه نیز جزء امکانات بازاریابی می باشد.

خبرنامه ومحتوی دهی فروشگاه

امکان تعریف و ارسال خبرنامه و همچنین راه اندازی کمپین های ایمیلی درج اخبار خاص در وب سایت ،وبلاگ،تالار گفتگو،نظرسنجی و صفحات اختصاصی نیز جزء امکانات این بخش می باشد.که بصورت کاملا داینامیک طراحی گردیده است.

حمل و نقل و ترابری

تعریف هزینه های حمل و اختصاص هزینه های حمل به کالا ها ،تعیین حمل کنندگان مختلف کالا،محاسبه هزینه های حمل بر مبنای وزن و تعیین محل های ارسال کالا و امکان ارسال چند محموله به چند محل و دریافت کد رهگیری در این ماژول وجود دارد.

سئو وبهینه سازی

بهینه سازی در موتورهای جستجو مثل google بسیار نکته حائز اهمیتی است.جهت ایندکس گذاری مناسب صفحات سایت و معرفی تهیه محصولات در فضای مجازی از ماژول بهینه سازی جهت درج کلمات کلیدی استفاده شده است.همچنین پشتیبانی از نقشه سایت و میکرودیتا و یکپارچه سازی با گوگل آنالیتیک از دیگر امکانات این بخش می باشد.

.

جهت انتخاب محصول دلخواه با توجه به اندازه شرکت بروی منو زیر کلیک نمایید.