مشارکت در فروش نرم افزار زروان

سازمان فروش واعطای نمایندگی گروه نرم افزاری زروان به‌عنوان یکی از واحدهای کلیدی جهت توسعه شبکه فروش محصولات و خدمات تلاش می‌کند تا با مشارکت و همراهی شرکت‌ها،سازمانها و اشخاص حقیقی و حقوقی ، ضمن فراهم آوردن امکانات لازم جهت عاملین فروش،نمایندگان واشخاص حقیقی مشارکتی فعال با این جامعه بزرگ داشته باشد.

از طریق مشارکت در فروش نرم افزار زروان محصولات می توانید علاوه بر آشنایی با محصولات گروه نرم افزاری زروان از مزایای مالی و درآمد مناسب در این زمینه برخوردار گردید.

سیستم فروش  و پرداختها هم به گونه ای طراحی شده است تا شما بتوانید ضمن برخورداری از یک درآمد ثابت ماهیانه از مزایای مشارکت در فروش محصولات برخوردار گردید.

همچنین گروه نرم افزاری زروان بعد از مرحله مشارکت در فروش می تواند به شما کمک نماید تا در شهر خود کسب و کار خود را راه بیندازید و بصورت همیشگی با ما مشارکت نمایید و عضو همیشگی گروه نرم افزاری زروان گردید.

مشارکت فعال شما عزیزان خواهد توانست ضمن بهبود فعالیتهای تخصصی شما موجب توسعه دانش و فرهنگ و عمیق تر شدن پیوند علم و دانش با حوزه فناوری اطلاعات و توسعه کسب و کار و آبادانی و توسعه ایران عزیزمان گردد.

جهت ثبت نام ،مشارکت در فروش نرم افزار زروان ،آگاهی بیشتر از شرایط فروش و همکاری و تماس با کارشناسان ما نسبت به ثبت نام در سامانه روابط عمومی گروه نرم افزاری زروان اقدام فرمایید.

  • ایجاد درآمد ثابت پایدار
  • دسترسی و بهره گیری از آخرین دانش و تکنولوژی در زمینه نرم افزار در کنار تیم زروان
  • آشنایی بادانش و تجربه اساتید محترم و بهره مند کردن دیگران از دانش و تجربه شما.
  • راه اندازی کسب و کار مستقل برای خودتان
  • ایجاد رزومه مناسب شغلی در کنار ما
  • استفاده از فرصتهای جدید ایجاد شده در بازاربه سرعت

شاید این سوال را از خود پرسیده باشید ونگرانی هایی داشته باشید ما در کنار شماییم تا ضمن انتقال دانش و تجربه، شما را از مزایای این مشارکت بهره مند سازیم.

فقط کافیست ابتدا از ارتباطات خود استفاده نمایید.شبکه ارتباطی شما شامل مشتریان بلقوه ای هستند که می توانند برای شما ضمن ایجاد اعتبار درآمدی باور نکردنی را ایجاد نمایند.

بعد از اینکه شما در فروش محصولات مشارکت نمایید خواهید دید که ما چگونه در کنار شماییم و چگونه ما و شما هر دو برای یک هدف تلاش خواهیم کرد.

فقط کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما ضمن تماس با شما سایر اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

تفاوت مشارکت در فروش و نمایندگی در چیست؟

شما می توانید به عنوان یک شخص مستقل و با انعقاد یک تفاهم نامه با گروه نرم افزاری زروان در صورت معرفی مشتری از 15 تا 25 درصد از مزایای طرح مشارکت از فروش محصولات بهره مند شوید.

همچنین بعد از ایجاد تفاهم نامه همکاری محصولات گروه نرم افزاری زروان جهت سهولت و آشنایی بیشتر شما عزیزان برروی سیستم شما نصب خواهد گردید.