نوع شرکت : تـولیـدی و بـازرگـانی

معـرفـی شـرکـت :

شرکت برنا ابزار توس در سال 1376 با توجه به نیاز کشور و به منظور طراحی و ساخت سیستم های اتوماسیون صنعتی تاسیس گردید. با تلاش مستمر و بهره گیری از نیروهای متخصص جوان و تحصیل کرده دانشگاهی پس از اندک زمانی موفق به ساخت و تولید اولین سری دستگاه های برش CNC سی ان سی و عرضه آن به بازار شدیم. در سال های پس از آن با توجه به مبانی و اصول اولیه شرکت، توانستیم ضمن طراحی و ساخت دستگاه های CNC سی ان سی در مدل های مختلف و فروش آنها به طیف وسیعی از مصرف کنندگان، علاوه بر تامین زنجیره تولید در کشور و رفع نیاز کشور به واردات این سری دستگاه ها، صرفه جویی ارزی قابل ملاحظه ای را برای کشور عزیزمان به ارمغان آوریم.

برنا ابزار توس به عنوان بزرگترین تولید کننده ماشین آلات برش CNC در فضایی به متراژ 2600 متر مربع فضای کارگاهی و 510 متر مربع فضای اداری مشغول خدمت گذاری به صنعتگران عزیز ایران سربلند است. برنا ابزار در تمامی شهرهای بزرگ کشورمان از جمله تهران، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، ساوه و … دارای دفاتر نمایندگی است. به گونه ای که در تهران سه نماینده فعال و یک واحد نصب نگهداری و خدمات پس از فروش کار خدمات و پشتیبانی تولیدات را به مطلوب ترین صورت ممکن تضمین می نمایند.

از آغاز با بهره گیری از دانش روز دنیا، توجه خود را بر دو اصل کیفیت و کارایی نهادیم و گام های اساسی و مهمی را برداشتیم تا دستگاه هایمان را علاوه بر جنبه نرم افزاری و سخت افزاری با بهترین و مرغوب ترین لوازم و قطعات روانه بازار نماییم. حجم بالای فروش تولیدات و رضایت مندی خریداران مهمترین دلیل بر کیفیت بالای محصولات ما می باشد. امروز از اینکه میبینیم نام بسیاری از شرکت های بزرگ و مطرح صنعتی کشورمان در میان مشتریان ما قرار دارد به خود می بالیم و رسالتی سنگین بر دوش خود احساس می کنیم.

مهندسان، متخصصان و پرسنل برنا ابزار توس امیدوارند که تولیداتشان علاوه بر رضایت مشتریان مشکل پسند کشورمان بعنوان یک محصول ایرانی سربلندی ایران عزیر را بدنبال داشته باشد و از طرفی جایگاهی شایسته در بین کشورهای همسایه به عنوان برندی معتبر در زمینه ساخت انواع ماشین آلات CNC بوجود آورد. دریافت 2 گواهینامه بین الملی نشان دهنده کیفیت بالای محصولات تولیدی ما درمقیاس جهانی است و راه را در زمینه صادرات دستگاههای این شرکت باز نموده است. امیدوارم با پشتوانه سال ها تجربه و بهره گیری از دانش نوین بتوانیم در بازارهای بین المللی نیز حضوری شایسته داشته باشیم چرا که …