ارتباط با زروان

گـروه نـرم افزاری زروان (سـهـامی خــاص) با هـدف طـراحـی و پـیـاده سـازی مجموعه نرم افـزارهای یکـپارچه مـالی و اداری در سال 1385 تـاسیـس گـردید.

ما تلاش می کنیم تا از طرق مختلف و متنوعی با شما مشتریان عزیز ارتباط برقرار نموده و از نظرات شما یاران همیشگی بهرمند گردیم.امیدواریم کانالهای ارتباطی تعریف شده بتواند پاسخگوی نیاز شما مشتریان گرامی باشد.

جهت درخواست دمو محصولات زروان می توانید از صفحه در خواست دمو اقدام به ثبت درخواست نمایید.همچنین جهت درخواست نمایندگی یا عاملیت فروش نیز به سامانه روابط عمومی گروه نرم افزاری زروان مراجعه فرمایید. همچنین جهت ارتباط با زروان از طرق ذیل اقدام فرمایید.

از طریق کانال تلگرام @zarvansoft نیز می توانید ما را درتلگرام دنبال و جهت داتلود کاتالوگها و راهنمای محصولات و فیلمهای مربوط به زروان به کانال تلگرام zarvankatalog@ در تلگرام مراجعه فرمایید.چنانچه در ساعات غیر اداری نیاز به راهنمایی و یا هرگونه سوالی داشتید با شماره همراه 09157602302 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.

جهت ثبت هرگونه درخواست و یا اشکال نرم افزاری و نیاز به خدمات نیز می توانید به سامانه آنلاین پشتیبانی پایش مراجعه فرمایید.همچنین به صفحات ما در اینستاگرام و فیس بوک را نیز مشاهده فرمایید.

ارتباط با ما