گروه نرم افزاری زروان افتخار دارد اولین محصول با اجرای همزمان بروی بستر وب وویندوز واندروید را در ایران تولید نماید. بعنوان بزرگترین شرکت دانش بنیان نرم افزاری در شرق کشورمحصولات خود را معرفی نماید. هر 90 روز نسخه های نرم افزاری خود را اپ دیت و به بازار ارایه می نماید. دارای سامانه پشتیبانی 24 ساعته بابت خدمات پشتیبانی می باشد.

آموزش نرم افزارحسابداری وسایرمحصولات نرم افزاری

آموزش نرم افزارحسابداری

 

  آموزش یکی از مهمترین مفاهیم در سازمان ها می باشد.

  پیشرفت سازمان ها در گروه آموزش درست و منطقی کارکنان و فهم درست مفاهیم نرم افزاری و کاربرد آن در سازمان در تولید دانش است.

  هدف از ایجاد آموزش در مرحله اول ارتقای دانش و ایجاد  مهارت و در مرحله بعد پیشبرد اهداف،و چشم اندازهای سازمان می باشد.

  چنانچه ما نرم افزار را جزءمهمترین اجزای هر کسب و کاری بنامیم بدون شک آموزش درست محصول نرم افزاری و همچنین کاربردهای نرم افزارها و همچنین بالا بردن سطح دانش کارکنان در زمینه مهارت های شخصی و فردی خواهد توانست اهداف مورد نظر را تحقق بخشد.

  آموزش های ارائه شده توسط گروه نرم افزاری زروان شامل مواردی می گردد که منجر به افزایش بهره وری و کارایی کارکنان و سازمان می گردد و ارتباط تنگاتنگی با مفاهیم نرم افزاری در سازمان دارد .

  اهم آموزشهای ارائه شده عبارتند از:

1-آموزش محصولات نرم افزاری:

در زمینه آموزش محصولات نرم افزاری بسته به نوع بسته انتخابی و قرارداد فی مابین دارای گزینه های مختلفی جهت مشتریان گرامی می باشد.

2-آموزش کاربردی در زمینه انتقال تجارب

3- آموزش های مالی و حسابداری و مالیاتی

4-سایر آموزش ها و مهارت های کاربردی

بدون شک ارایه آموزشهای درست و به موقع به کاربران خواهد توانست موجب تقویت پایه علمی سازمان گردد و انکان لازم را جهت اسفاده بهینه از امکانات نرم افزاری و متناسب با نیاز سازمانها و شرکتها را در کنار کاربران فراهم آورد.

ارایه آموزشها بصورت مستمر از مرحله استقرارتا پیاده سازی کامل و همچنین در مرحله گارانتی رایگان و پس از آن در مراحل خدمات پس از فروش می تواند بعنوان یکی از مزیتهای گروه نرم افزاری زروان تلقی گردد.